fredag 2 januari 2015

Det första steget...

Jag har tänkt på det länge, att starta en blogg alltså, men jag har aldrig vågat ta det första steget. Jag brukar inte vara rädd för nya saker, oftast kastar jag mig in i det utan att tänka för, men när det nya handlar om någonting tekniskt så undviker jag det så länge det går. Men nu kände jag att det var dags,
så här kommer den, min första blogg någonsin! Jee!

Jag gissar att mina inlägg kommer skrivas sådär mellan 11 och 3 på natten som det hör till då man är en nattmänniska. Skulle ni vilja placera mig i en specifik kategori så är väl "min livsstil" det närmaste, men var beredd på allt mellan social rage till trevliga matrecept och finurliga lösningar på att organisera kaos. Jag har en kamera som oftast inte är med då den borde vara med, så det ska jag försöka ändra på så ni inte drunknar i mina noveller till inlägg som säkert dyker upp med jämna mellanrum. Ska ännu försöka lära mig allt basic stuff och good to know då man har en blogg, så bear with me här i början. Men jaa, "lycka till" får jag väl säga till mig själv, det här ska nog gå bra!



1 kommentar: