söndag 22 februari 2015

Annorlunda örhängen och deltagande i en bloggtävling...


Dessa örhängen fick jag som gåva förra våren av mina kära floravänner/Florakören för att jag och en annan flora varit reseledare då vi var på NSSS till Tartu. Vi bodde på ett eko-vänligt hostel och där sålde de också trevliga små saker, såsom dessa örhängen. Jag tycker de är jättecoola och passar bra till min "bohem-stil" som jag har och försöker att ha så ofta jag kan. De är också väldigt annorlunda till vanliga klädbutiks-örhängen eller liknande och jag skulle gärna vilja ha mera liknande örhängen...

Nu har en finlandssvensk bloggare startat ett företag, "Pinions", som betyder små kugghjul, där hon gör örhängen av champagnekorkar och de ser helt sjuuukt häftiga ut, vill ha! Hon har lanserat en tävling som pågår tills ikväll, 23.59, och jag vill göra mina chanser att få ett par högsta möjliga! Hoppas, hoppas!

Här är en bild från hennes blogg som jag lånat. Ni kan gå och delta ännu i tävlingen på den här hemsidan: michaela.fi lansering av pinions tävling. Hennes nätbutiksida är här: www.pinions.fi

Källa: http://michaela.fi/2015/02/20/lansering-av-pinions-tavling/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar